EfB eSport forlænger hovedsponsorat med Kitchen Joy

EfB eSport forlænger hovedsponsorat med Kitchen Joy

EfB eSport og Kitchen Joy fortsætter samarbejdet, idet parterne er blevet enige om en ny aftale omkring et hovedsponsorat for den kommende sæson. Virksomheden har været hovedsponsor for FIFA-holdet siden primo 2020.

Inden sæson 4 af eSuperligaen blev skudt i gang i starten af 2020 blev Kitchen Joy præsenteret som ny hovedsponsor for EfB eSport, som er Esbjerg fB’s professionelle FIFA-hold, og partnerskabet fortsætter nu ind i den kommende sæson.

Aftalen betyder, at Kitchen Joy også fremadrettet vil få eksponering på holdets spillertrøjer og kasketter foruden digitale aktiviteter.

Marketingansvarlig Helena Sloth forklarer, at det har været naturligt at forlænge hovedsponsoratet, og glæder sig til det fortsatte samarbejde:

– Vi har ikke været i tvivl om, om samarbejdet med EfB eSport skulle fortsætte, fordi partnerskabet har været en fornøjelse hidtil. Det er et stærkt hold med en masse gode idéer, som bliver ført ud i livet, og jeg glæder mig allerede til at se, hvad det kommende år bringer af sjove tiltag.

Manager hos EfB eSport, Daniel Lauridsen, er ligeledes glad for den nye aftale.

– Vi er meget glade for og stolte over fortsat at have Kitchen Joy med ombord som hovedsponsor. Vi har fået værdifuld opbakning siden dag et, og Kitchen Joy har været med til at forme vores hold og sørget for, at vi har haft fuld fart på udviklingen. Det samarbejde glæder vi os til at fortsætte, siger han.

Kitchen Joy producerer færdigretter, og er mest kendt for den populære Thai Cube.